A Verizon szerint a Google AI jót tett az eladásoknak.
A Verizon azt mondja, hogy a Google modelljeire épített AI-asszisztense igazán jót tett az ügyfélszolgálatos munkának, ugyanis a hívási idők olyannyira lecsökkentek, hogy a dolgozók termékeket tudnak eladni az ügyfeleknek, így ez eladások megugrottak.
Az asszisztens a kijelzőn segít a dolgozóknak a jó választ kitalálni az ügyfélkérdésekre, az AI-t tavaly júliusban kezdték használni, majd januárban teljes mértékben bevezették. A 28 ezer fős csapat eladásai így 40 százalékkal nőttek. Az ügyfélszolgálatosokból közben salesesek lesznek, közölték.
Mindez fontos mérföldkő lehet azon befektetőknek, akik azért aggódtak, hogy a tech cégek túl sokat költenek AI-ra, eredménytelenül. A legtöbb cég ráadásul még mindig csak találgatja, hogyan alkalmazhatná az AI-t.
A Verizon szerint egyébként más cégekkel ellentétben ők nem az ügyfélszolgálatosokat akarják az AI segítségével leváltani, ugyanis sokkal könnyebben is lehet költséget csökkenteni.