A havi jelentésükben kitérnek rá, hogy a streaming a teljes tévéhasználat 44,8 százalékáért felelt az USA-ban májusban. A YouTube egyedül elvitte a teljes tévézés 12,5 százalékát, ennek volt arányaiban a legnagyobb közönsége a streamingszolgáltatások közül. 5,7 százalékot gyűjtöttek az ingyenes, reklámmal támogatott szolgáltatások, mint a PlutoTV, a Roku Channel vagy a Tubi.
A földfelszíni műsorszórás 20 százalékon áll, míg a kábeltévé 24 százalékon.
A streaming felemelkedése tükrözi a médiafogyasztás átalakulását, a nézők egyre inkább on-demand tartalmakra állnak át a hagyományos tévéműsor helyett. Ez a tévéipart, a hirdetőket és a tartalomgyártókat is érinti. És egyébként nem áll meg a tévéiparnál, mivel más jelentések szerint az amerikaiak például a hagyományos média helyett egyre inkább a közösségi médiából vagy podcastok formájában tájékozódnak a hírekről.
Tovább a cikkre: itcafe.hu és deadline.com és reuters.com és hollywoodreporter.com