A Bloomberg forrásai szerint az Apple megbeszéléseket folytat annak érdekében, hogy még több filmet licencelhessen a hollywoodi filmstúdióktól – ezzel szeretnék felpörgetni a streamingszolgáltatásukat.
A platformok vagyonokat költenek a kínálatuk növelésére és a filmek, élő sportműsorok licencdíjaira. A cél az, hogy a kiélezett versenyben minél több előfizetőt vonzzanak be.
Az Apple idén már 50 film licenceléséről állapodott meg hollywoodi stúdiókkal, a sikeres üzlet pedig állítólag felbátorította őket, hogy még több ilyen tartalmat tegyenek a kínálatba.
Az Apple TV+ streamingszolgáltatást eddig főleg a saját gyártású sorozatokról ismertük, míg a legtöbb rivális régebbi filmekkel és tévéműsorokkal is igyekezett erősíteni más stúdióktól. Az Apple stratégiája számos díjjelölést hozott a műsoroknak, ugyanakkor az Apple TV+ szolgáltatást mondja vissza a legtöbb ügyfél. Míg a legkevesebben a Netflixet – állítja az Antenna piackutató cég.