A Samsung TV Plusnak havi 88 millió aktív felhasználója van

A Samsung TV Plus gyors terjeszkedését az alapvető egyesült államokbeli felhasználói bázis fűti, akik a 18-49 közötti kulcsfontosságú demográfiai kategóriába tartoznak.

Ahogy a streamelés bővíti a fogyasztói lehetőségeket és a prémium tartalomhoz való hozzáférést, a Samsung TV Plus, a Samsung ingyenes, hirdetésekkel támogatott TV (FAST) és on-demand (AVOD) szolgáltatása figyelemre méltó növekedést mutat. Mostanra 88 millió havi aktív felhasználóval és több mint 50%-kal nőtt a globális nézettség évről évre, a Samsung TV Plus közönségskálája és elköteleződése miatt, az első számú alkalmazás lett az Egyesült Államokban a TV márkák között.

A szolgáltatás gyors terjeszkedését a Zers, a Millennials és a Gen Xers fő egyesült államokbeli felhasználói bázisa táplálta, akik túlmutatóan szerepelnek a 18-49 közötti kulcsfontosságú hirdetési demográfiai csoportban. A Samsung TV Plus továbbra is erősíti globális jelenlétét a közelmúltban Szingapúrban és a Fülöp-szigeteken, és hamarosan Thaiföldön is megjelenik, és világszerte 30 területen lesz elérhető.

A Samsung TV Plus világszerte mintegy 3000 csatornát kínál.

„A Samsung TV Plus sikere tükrözi elkötelezettségünket amellett, hogy kiváló felhasználói élményt nyújtunk a fogyasztók számára kiváló minőségű tartalmakkal. Amikor elindultunk ezen az ambiciózus úton, az volt az elképzelésünk, hogy egy prémium streaming alternatívát kínáljunk, amely egyszerűen használható és ingyenes. A közel egy évtizede megkötött stratégiai megállapodásaink szilárd alapot teremtettek egy olyan szolgáltatáshoz, amelyet havonta 88 millió streamelő élvez, és az előttünk álló út fényes, és a jövőben is folyamatos növekedést ígér” – mondta Salek Brodsky, alelnöke. A Samsung TV Plus vezérigazgatója.

„Mivel a reklámokkal támogatott streaming ökoszisztéma egyre népszerűbb, a Samsung TV Plus egyértelműen kedvencévé vált a nézők körében a legfontosabb demográfiai csoportokban, és a kiemelkedő ágazatok hirdetői máris kihasználják a hatalmas lehetőséget” – mondta Michael Scott, a Samsung Ads alelnöke.

„A mai bejelentés nyomán nyilvánvaló, hogy nézőink továbbra is rendkívül ragaszkodnak és elkötelezettek, és úgy döntenek, hogy újra és újra visszatérnek. Az eredményeket elérni és bizonyítani kívánó hirdetők számára a Samsung TV Plus egyesíti a tévézés és a streaming legjavát, hogy hatékony és mérhető teljesítmény-vezérelt megoldást kínáljon.”