Bemutatták a Vodafone-t, a DIGI-t, az Antenna Hungáriát és az Invitechet leváltó brand arculatát

2025 január elsejétől eltűnik a kormányközeli 4iG Nyrt. által felvásárolt Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márka, és egyetlen brand lesz ezekből, méghozzá a One. Most egy állóhajón mutatták be a leendő arculatot és azt, hogy kik lesznek a márka nagykövetei, vagyis azok, akik népszerűsítik majd a márkát.

Az már ismert volt, hogy 2025. január elsejétől tűnik el a 4iG által felvásárolt Vodafone Magyarország, DIGI, Antenna Hungária és Invitech márka, és ezek One néven egyesülnek.

A mostani sajtóeseményen, a budapesti Stopper Állóhajón ugyanakkor bemutatták az egységes új arculatot, az új szlogent és azt is, hogy kik lesz a márka lakossági üzletágának nagykövete.

Azt már korábban elmondták, hogy Szilágyi Áron háromszoros Európa-, világ- és olimpiai bajnok kardvívó (borítóképen balra) a One közép- és nagyvállalati üzletágának márka nagykövete lesz, most pedig bejelentették, hogy a 4iG stratégiai partnerének, az RTL Magyarországnak a műsorvezetője, Majka (Majoros Péter) lesz a lakossági üzletág márkanagykövete, vagyis ő vállalta el a feladatot, hogy népszerűsítse Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalatát. A Majkával (boríŧóképen jobbra) kötött együttműködés révén számos kreatív tartalom készül majd.

A One a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben. A lakossági ügyfelek egy szolgáltatótól vehetik majd igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá tartalomszolgáltatásokat a hagyományos tévétől az interaktív digitális tartalmakig. 2025. január 1-jétől a One márka alatt az RTL Magyarországgal kötött exkluzív megállapodás értelmében a One lesz az egyetlen hazai távközlési szolgáltató, amely teljes körűen biztosítja az RTL és RTL+ tartalmait ügyfelei számára.

A One a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára is integrált szolgáltatásportfóliót kínál: a hagyományos mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatások mellett havidíjas adatközponti és felhő alapú és IT biztonsági megoldásokat nyújt, továbbá olyan innovatív technológiákat is nyújt mint a privát 5G hálózati megoldások és az IoT (Internet of Things / Dolgok Internete).

A szolgáltatásportfólió mellett az üzlethálózat is megújul: a One a DIGI, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával 98 településen mintegy 135 üzletben várja majd ügyfeleit. Fontos változás lesz, hogy a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től: mind a DIGI, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon és már a One arculatával működő digitális felületeken – úgy mint weboldal és applikációk – intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket. A közép-és nagyvállalati – jelenlegi Invitech és Vodafone Business ügyfelek – szintén egy ügyfélszolgálati telefonszámon, egy weboldalon és nekik dedikált kapcsolattartójukon keresztül intézhetik ügyeiket.

„A One létrehozásával egy olyan új, dinamikus szereplő jelenik meg a piacon, amely egyesíti meghatározó távközlési vállalataink több évtizedes szakmai tapasztalatát és innovációs képességeit. Mindez lehetővé teszi, hogy ügyfeleink számára még magasabb színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújthassunk. Célunk, hogy lakossági ügyfeleink egy szolgáltatótól vehessék igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá a TV- és interaktív digitális tartalmi szolgáltatásokat, vállalati ügyfeleinket pedig még hatékonyabban, a telekommunikációs szolgáltatások teljes spektrumával szolgáljuk ki”

– fogalmazott Bányai Tamás, a 4iG Csoport hazai távközlési kereskedelmi vállalatainak vezérigazgatója.

„A One nem csupán egy új név, hanem egy teljesen új szemléletet és megközelítést jelent a magyar távközlési piacon. Küldetésünk, hogy szolgáltatásainkkal és technológiánkkal minden pillanatot teljesebbé tegyünk” – emelte ki a sajtóeseményen Mohamed ElSayad, a 4iG Csoport márkaváltásért felelős üzletfejlesztési és innovációs vezetője.
Minden pillanat számít
A szakember részletesen bemutatta az új márka arculatát, amelyben a türkiz, a fekete és a fehér színek dominálnak, a kör alakú logóban kézzel írt márkanév pedig az emberközpontúságot szimbolizálja. A One szlogenje – „Minden pillanat számít” – a cég szerint kifejezi a márka legfontosabb küldetését: a kapcsolatteremtés minden formájának támogatását a legkorszerűbb technológiai megoldásokkal.

A mai, szerdai sajtóeseményen arra is felhívták a figyelmet, hogy a márkaváltás során a jelenlegi ügyfelek szerződései és szolgáltatásai változatlan formában tovább élnek. A Vodafone és DIGI ügyfeleket nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás, a meglévő szerződéses feltételek változatlanok maradnak.