A Z generáció leszámol a közösségi médiával

A közösségi média már a mindennapi életünk része, elképzelhetetlen, hogy ne legyünk online, hiszen ha lemaradunk, kimaradunk. Az elmúlt másfél évtizedben váltunk krónikusan online társadalommá, az egész világ nappalijává változott a közösségi média, ahol kötelességünknek érezzük, hogy jelen legyünk… Vagyis nem mindenki, ugyanis a Z generáció, amelynek tagjai ebben nőttek fel, már nem találja szórakoztatónak a social media világát, és nem igazán akar többé jelen lenni az online közösségi térben.

Az internethasználat teljesen átalakult az elmúlt harminc–negyven évben, ebben rengeteget segített a wifi feltalálása és az elektronikai, okoseszközök folyamatos fejlesztése. Talán még 10-15 évvel ezelőtt is inkább azok voltak többségben, akik laptopról vagy asztali gépről interneteztek, napjainkra ez viszont teljesen megváltozott. A mobilok ugyanis mára nemcsak kommunikációs eszközök, hanem szinte az oxigénnel egyenértékű tárgyak, amiket minden második pillanatban csekkolunk. A zsebünkre méretezett készülékekre költözött az egész internet, mindenféle applikáció formájában, mi pedig ezáltal képesek vagyunk mindenhol is jelen lenni egyszerre.

Tovább a cikkre: Index.hu