A WBD visszatér az alapokhoz, és HBO Maxként érkezik a film

A Warner Bros. Discovery bejelentette, hogy nyártól visszahozza az HBO nevet streaming szolgáltatásába, létrehozva az HBO Maxot.

Sok médiamegfigyelő megkérdőjelezte a márkanév használatának elutasítását, amikor az egyesült Warner Bros. Discovery egyesítette két streaming szolgáltatását.

Köztük van Ted Sarandos, a Netflix társvezérigazgatója, aki a Variety magazinnak adott interjújában azt mondta, hogy a HBO név kezdeti hiánya meglepetés volt : „Amikor komolyan veszik a dolgot, ezek a nevek eltűnnek, és csak HBO marad.”

Az HBO vezető márkaként való visszaállításával a WBD ezt erős pozícióból teszi, mivel az elmúlt évben 22 millió előfizetővel bővült. A vállalat jó úton halad afelé, hogy 2026 végére elérje a 150 millió előfizetőt, amikorra az Egyesült Királyság és Írország végre felkerül azon országok listájára, ahol az HBO Max elérhető.

A Madison Square Gardenben a WBD Upfront színpadán felszólalva JB Perrette, a Streaming elnök-vezérigazgatója elmondta, hogy az HBO Max továbbra is arra fog összpontosítani, ami egyedivé teszi: „Nem mindent mindenkinek egy háztartásban, hanem valami egyedit és nagyszerűt a felnőttek és a családok számára. Ez igazán nem szubjektív, sőt, nem is ellentmondásos – a műsoraink egyszerűen másképp hatnak.”

Az HBO Max olyan márkákat hoz össze, mint a HBO, a Warner Bros., a Max Originals, a DC, a Harry Potter és az A24 Films, valamint olyan ikonikus sorozatokat, mint a Jóbarátok és az Agymenők.

Tovább a cikkre: broadbandtvnews.com