A Roblox rövid videós appot indít

A Roblox új rövid videós alkalmazást indít és emeli a fejlesztők kifizetéseit, hogy erősítse a közösségi élményt és bevételi lehetőségeket.
A Roblox a fejlesztői konferenciáján jelentette be, hogy kísérleti jelleggel elindította a „Roblox Moments” nevű rövid videós alkalmazást. Az új szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a játékosok saját játékmenetükből kivágott részleteket rögzítsenek, szerkesszenek és osszanak meg egymással. A cél, hogy a platform saját ökoszisztémáján belül erősítse a közösségi tartalomfogyasztást. A vállalat szerint ez segíthet a YouTube-hoz hasonló külső felületeken elért milliárdos nézettséget házon belülre terelni.

A Roblox a június 30-ával zárult negyedévben napi átlagban 111,8 millió aktív felhasználót ért el. Az elmúlt években a cég folyamatosan bővítette profilját, a játékplatformból e-kereskedelmi, közösségi és reklámközpontú szolgáltatás felé mozdulva. Korábban új hirdetési formátumokat vezetett be, valamint együttműködésre lépett a Google-lel, hogy erősítse hirdetési üzletágát. Mindezek mellett a fejlesztők számára is bővültek a lehetőségek, hogy nagyobb bevételhez jussanak.

Tovább a cikkre: minuszos.hu