Váratlan kütyü hódít a nők körében

Nem csak a szépségipari és felnőtt megoldások számíthatnak sikerre.

A tech világ unisex, mégis léteznek egy-egy nemre szakosodó termékek. Különösen sok a női vásárlóréteget megcélzó ajánlat a szépség- és a divattechnológiában, illetve a felnőtt, okos játékszerek között. Akad azonban egy termékkategória, amiről nem jutna elsőre az ember eszébe, hogy a hölgyek körében hódít igazán, pedig van benne logika: ez az okosgyűrű.

A kategóriát a finn Oura Health Ltd teremtette meg tíz éve: az Oura Ring 2015-ben startolt a Kickstarteren, és jó pár sikeres gyűrűvel, illetve friss, 900 millió dolláros tőkeinjekcióval a márka piaci kapitalizációja ma már 11 milliárd dollár. Az okosgyűrűk globális értéke idén 400 millió dollárra rúghat, ami hamar sokszorozódhat éves 20-30%-os növekedési ütem mellett, és a Samsung, illetve más kisebb-nagyobb rivális is érdekelt a kategória lefedésében.

Bár Oura-gyűrű feltűnt már Mark Zuckerberg, Jack Dorsey és Harry herceg ujján is, a márka kereskedelmi igazgatója, Dorothy Kilroy szerint mégis úgy látja: a fiatal nők válnak egyre inkább a kategória központi piacává, amit szélesebb körű technológiai-társadalmi változásnak tulajdonít.

Tovább a cikkre: hwsw.hu (Bone123)