A jövőre vonatkozó új ENSZ-paktum véget vet a demokrácia korszakának!

Miután 2024. június 1-jén elfogadták a WHO Nemzetközi Egészségügyi Szabályzatát (IHR) , az Egyesült Nemzetek Szervezete egy sokkal veszélyesebb és messzebbre mutató megállapodást tervez. Az ENSZ meghívja a globális közösséget a New York-i Jövő Csúcstalálkozójára . El kell fogadni az úgynevezett jövőpaktumot .

E jövőbeli csúcstalálkozó célja közös napirendünk meghatározása és globálisan kötelező érvényű elfogadása. A cél nem kevesebb, mint a demokrácia felszámolása. Pontosabban: A demokratikus legitimációval nem rendelkező bürokraták határozzák meg, hogy most mit kell alkalmazni a világ népeire. De miért nem beszél senki a jövőbeli paktumról ? Egészen egyszerűen: ez a megállapodás a leginkább szabadságellenes az emberiség történetében. Szóval nincs itt semmi látnivaló – lépj tovább! Ez a régi média mottója.

Az ENSZ világkormánnyá változik
Szeptember végén szavaznak az ENSZ tagállamai, köztük Svájc magának az ENSZ-nek a gyökeres megváltoztatásáról. Újradefiniálják azt a módot, ahogyan a nemzetállamok döntéseket hoznak bolygónk jövőjével kapcsolatban . Az ENSZ New Yorkban ülésezik a Közgyűlés 79. ülésszakán, amely 2024. szeptember 10-én kezdődik . Magas szintű általános vita kezdődik 2024. szeptember 24-én .

A Future Summit honlapja szerint ez egyedülálló lehetőség a globális kormányzás hiányosságainak megszüntetésére:

” Az egyszerűbb, lassabb időkben kialakult többoldalú kormányzás nem megfelelő a mai összetett, egymással összefüggő és gyorsan változó világban .”

Fordítok:

Ezek a béna tagállami kormányok demokratikus döntéshozatali folyamataikkal nem hajtják végre elég gyorsan a programunkat. Svájc közvetlen demokráciája különösen nagy kellemetlenség. Arra kell tehát ügyelnünk, hogy ezzel már ne országos szinten kelljen foglalkozniuk. Az emberek csak zavarnak. Mi, az ENSZ gondoskodni fogunk erről.

A Mit fog szállítani című csúcsdokumentumban ? a koncepció magyarázata:

„ A jövőbeli csúcstalálkozó a 2023-ban sorra kerülő Fenntartható Fejlődési Célok Csúcstalálkozójára épül. Számos javaslat felturbózza a 2030-ig tartó időszakra szóló Fenntartható Fejlődési Menetrendet azáltal, hogy javítja a globális együttműködés „hogyanát”, hogy elérjük azt a „mit”, hogy a fenntartható fejlődési célokat visszaállítsuk a pályára, miközben kezeljük az új lehetőségeket és a kockázatokat. »

Az ENSZ-t UNO 2.0 néven modernizálják :

« Az „UN 2.0” az innováció, az adatok, a digitális, a futurológia és a viselkedéstudományok terén szerzett szaktudás fejlesztéséről szól, hogy javítsa az ENSZ-rendszer eredményeit, támogassa a hasonló szakértelem kifejlesztését a tagállamokban, és hozzájáruljon a fenntartható fejlesztési célok felgyorsítása érdekében tett közös haladáshoz. »

Az SDG-k a 17 Fenntartható Fejlődési Cél , az ENSZ Agenda 2030 17 fenntarthatósági célja .

Konkrétan: az ENSZ-t fel kell hatalmazni arra, hogy demokratikus fecsegés nélkül hajtsa végre napirendjét, amilyen gyorsan csak lehet. Lehetőleg 2030 előtt, mielőtt túl sokan felébrednek és rájönnek, miről is van szó.

Az ENSZ egy olyan globális pénzügyi rendszert is szeretne, amely mindenki számára működik . Ki határozza meg, hogy ez (nem) működik -e, és milyen érdekből ? Nem kellene a szuverén államoknak maguknak eldönteniük, hogy mi működik számukra ?

Ez a következőkhöz vezet: A nemzetállamok elveszítik valutáikat. A svájci frankot és másokat a központi banki digitális pénz (CBDC) váltja fel . Mostantól minden tranzakciót digitálisan felügyelnek és ellenőriznek. Fokozatosan a teljes lakosságra kiterjesztik azt, amit a menekültek számára bevezettek a fizetési kártyával : a kiadások ellenőrzését. A hatóságok határozzák meg, hogy az emberek mire és hol költhetik el a pénzüket. A globális egyensúlytalanságnak meg kell szűnnie. A gazdag országok szegényebb országokat finanszíroznak. Állítólag a WHO pandémiás paktumát idén elhalasztották, mert nem született megállapodás ebben a vitapontban (a gazdag országok fizetnek a szegényebb országok mRNS-injekcióiért ). De pontosan ezt a problémát az utolsó pillanatban áthelyezték az IHR- be, és a tagállamok átlendítették. Az egyes tagországok vétója nélkül ez a felháborító gyógyszerfinanszírozási mechanizmus 2025 tavaszán lép életbe!

A nemzeti szuverenitás vége
Azok számára, akik a sorok között olvasnak és átlátnak a szlogeneken, ezeknek a dokumentumoknak a nyelvezete úgy hangzik, mint a globalista beszéd , amelyek célja a nemzeti és egyéni szuverenitás felülbírálása egy világkormány érdekében. Új monetáris rendszer, a multilaterális rendszer megújítása – mindez azt hivatott elhitetni a közvéleménnyel, hogy az ENSZ-re (vagy más új nemzetközi szervezetre) szükség van ahhoz, hogy az emberiséget biztonságosan a jövőbe vezesse.

A jövőbeli paktum megnyitná az ajtót egy olyan világ felé, amelyet nem választott személyiségek irányítanak. Mert mi ez az új, közös program ? Az ENSZ egy széles körű tervet fog kidolgozni a vészhelyzeti hatalmak biztosítására, amely lehetővé tenné számára, hogy egy közös menetrendet hajtson végre valamennyi nemzet számára összetett globális sokkhatások , például egy új világjárvány idején.

A válság mint állandó állapot
Ismerős? Igen, ez úgy hangzik, mint az Egészségügyi Világszervezet (WHO) elképzelései. Nem csoda, hiszen az ENSZ a WHO anyja. A 2017 óta hivatalban lévő António Guterres, az ENSZ főtitkára, aki korábban a Szocialista Internacionálé volt , azt javasolta, hogy a Közgyűlés adjon állandó felhatalmazást a főtitkárnak és az Egyesült Nemzetek Szervezetének, hogy felhatalmazást kapjanak arra az esetre. jövőbeli összetett globális sokkhatás egy kellő telepítéséhez és működtetéséhez automatikus vészhelyzeti platformkiterjedésű . Ez a test korlátozott ideig létezik – természetesen.

Vésztörvény, ami újra eltűnik? Emlékeztetjük Önöket az ideiglenes vészhelyzeti felhatalmazások gyakori meghosszabbítására a korona idején. Svájcban ezeket az ideiglenes intézkedéseket most az új járványtörvényben (EpG) rögzítik .

Vissza az ENSZ-hez: Egy kapcsolódó dokumentum számos példát mutat arra, hogy a sürgősségi hatóság mit válthat ki, ideértve a jelentős éghajlati eseményeket , a jövőbeli világjárvány kockázatait , a digitális kapcsolat globális megszakadását , a világűrben bekövetkező jelentős eseményt és általános , előre nem látható kockázatokat . A mikroba sarkának megfordításától a földönkívüli leszállásáig minden ott van. Ahogyan a WHO főigazgatója saját belátása szerint bármit egészségügyi vészhelyzetet hirdethet ki, az ENSZ főtitkárának is képesnek kell lennie arra, hogy minden más esetben komplex globális sokkot jelentsen ki. Mert a válság idején tudsz uralkodni. Kit érdekelnek az alapvető jogok?

Fennáll az alapvető jogok tömeges megsértésének veszélye
Alapvető jogainkat és állampolgári szabadságjogainkat minden esetben korlátozzák, vagy akár teljesen el is veszik tőlünk. A most elfogadott Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat és a még tárgyalásra váró WHO pandémiás paktum értelmében egy harmadik lovat küldenek a versenybe – képletesen szólva -, hogy biztosítsák az ENSZ 2030-ig szóló menetrendjének (valós) céljait. ténylegesen megvalósulnak. Ezek a következők: Digitális azonosító , digitális jegybanki valuta , CO2 adó , a fosszilis tüzelőanyagok használatának megszüntetése , szociális pontok/szociális kreditrendszer , minden terület teljes digitalizálása , mindannyiunk átfogó ellenőrzése és monitorozása , oltási útlevelek , utazási korlátozások és cenzúra – vége a szólásszabadságnak . Amellett, hogy a WHO az igazságügyi minisztérium az egészségügyi ügyekben, az ENSZ cenzúrázza a többi félretájékoztatást , amely nem tetszik neki.

Gyönyörű új világ!

Pontosan ki fogja megmenteni az emberiséget a globális fenyegetésektől? A lap szerint az ENSZ felhatalmazással rendelkezik a világ érdekelt feleinek felügyeletére , ideértve a tudósokat, a kormányokat, a magánszektor szereplőit és a nemzetközi pénzügyi intézményeket, hogy biztosítsa az egységes, globális választ a kihirdetett válságokra. A bürokraták túlnyomó többsége demokratikus ellenőrzés nélkül dönt a világ sorsáról .

Az ENSZ Jövő Paktuma megpecsételi a nemzeti szuverenitás végét. Az ENSZ globalistái uralják a világot. A demokrácia kora véget ér. Az emberiség történetének legsötétebb korszakába lépünk .

Csak hagyjuk, hogy ez megtörténjen?
Nyilvánvalóan ma nem élünk működő demokráciában, védett alapjogokkal. Ez annak a fejlődésnek az eredménye, amely évtizedekkel ezelőtt kezdődött. A Covid-19 volt a ruhapróba . A jövőre vonatkozó paktum a végjátékot, a finálét jelenti.

Az ENSZ-t nem szabad globális vészhelyzeti hatáskörrel ruházni. Carl Schmitt figyelmeztetése érvényes :

„Aki a szükségállapotról dönt, az szuverén.”

Ennek a döntésnek a nemzetállamoknál kell maradnia. Ralf Dahrendorf :

„Bárki, aki lemond a nemzetállamról, elveszíti azt, ami eddig egyetlen hatékony biztosítéka volt alapvető jogainak. Aki ma a nemzetállamot nélkülözhetetlennek tartja, az – bármennyire akaratlanul is – kijelenti, hogy az állampolgári jogok nélkülözhetetlenek.”

A népek önrendelkezési joga az emberiség egyik legfontosabb civilizációs vívmánya. Előttünk számtalan nemzedék hozott mérhetetlen áldozatot a nép és az állam szuverenitásáért. Ezek hiábavalóak lennének, ha elfogadnák az ENSZ Jövő Paktumát .

Csak egy szuverén nemzetállam képes hatékonyan megvédeni a szuverén egyének alapvető jogait. De Dahrendorf figyelmeztet:

A nemzetállam nyilvánvalóan csak a szükséges, nem pedig az elégséges feltétele a jognak és a szabadságnak .

Aki szabadságban és békében akar élni, az megakadályozza a globalizmust, és egyben lehetővé teszi az alapvető jogok védelmét saját hazájában.