A Warner Bros Discovery szerint 77%-kal több új előfizetőt szerzett a párizsi nyári olimpián, mint három évvel korábban Tokióban.
Az európai időzónában zajló olimpia és a Max 25 piacon való megjelenése körüli zajnak köszönhetően a Warner Bros. Discovery rekord nézettséget és elköteleződést ért el minden platformon – a szabadon fogható, fizetős TV-n, streamingen és weben. és társadalmi.
A WBD szerint a 2024-es Párizs volt az első igazi „streaming olimpia” Európában, ahol az emberek most streamelnek olimpiai tartalmat, és a közönség észrevette, hogy a hazai műsorszolgáltatók elvesztették a lefedettséget.
A WBD-család, amelybe az Eurosport, a Discovery+ és az HBO Max is beletartozik, több mint 215 millióan nézték meg az olimpia tartalmait Európában a Warner Bros. Discovery platformjain – ez 23%-kal több, mint a 2020-as tokiói olimpiai játékokon.
Ide tartozik a Max és a Discovery+, valamint az Eurosport TV-csatornák és az ingyenes hálózatok Norvégiában (TVNorge), Svédországban (Kanal 5) és Finnországban (Kutonen, TV5).
Augusztus 4-én, vasárnap Európában a Warner Bros. Discovery rekordja 600 millió percet tett ki egyetlen nap alatt, amelyet Max és Discovery+ előfizetők közvetítettek. Ezen a napon a férfi 100 méteres döntő, Novak Djokovic vs. Carlos Alcaraz férfi tenisz aranyérem mérkőzést, az úszóversenyek utolsó napját és a kerékpáros női országúti versenyt rendezték.
Négyszer annyi egyedi streamelő néző a Warner Bros. Discovery platformokon, beleértve a Maxet és a Discovery+-t is a játékok során, mint a legutóbbi nyári olimpián.
JB Perrette, a Warner Bros. Discovery Global Streaming and Games vezérigazgatója és elnöke a következőket mondta: „A 2024-es Párizs minden várakozást felülmúlt a rajongók és a közönség, valamint a Max és a Warner Bros. Discovery streaming üzletága számára. Több millió új fizető előfizetővel bővült, és naponta több millió nézőt vontunk be a streamelésbe, akik több milliárd percnyi tartalmat néztek meg a játékok alatt.”
Július 27-én, szombaton a Warner Bros. Discovery a valaha volt legtöbb új fizetős streamelő-előfizető egyetlen nap alatt Európában (Max, Discovery+ vagy korábban HBO Max).
Jelentős az előfizetők számának növekedése Európa valamennyi fő piacán, különösen Franciaországban, Olaszországban, Lengyelországban, Svédországban és az Egyesült Királyságban.