Három fintech cég egyesítette erőit és képességeit egy új entitás, a Fintilect elindítása érdekében , annak érdekében, hogy a pénzügyi szolgáltató intézmények világszerte hiperszemélyre szabott, mesterséges intelligencia által vezérelt digitális banki élményeket nyújthassanak.
A Fintilect bevezetése azt reméli, hogy az ügyfelek egyedi egyéniségekként kommunikálhatnak ügyfeleikkel, ami jelentősen javult az elkötelezettség szintje, valamint magasabb konverziós és továbbértékesítési arány.
A mesterséges intelligencia és a gépi tanulási képességek felhasználásával az ügyfelek életstílusának és pénzügyi szokásainak tanulmányozására, valamint demográfiai adatokra, például hobbikra, szabadidős tevékenységekre és törekvésekre vonatkozó meglátásokra , a Fintilect célja, hogy pontosan megjósolja, mely lépések fognak a legjobban rezonálni az egyes ügyfelek számára.
Ennek a gazdag adathalmaznak a valós idejű elemzésével azt is megjósolhatja, hogy a kommunikáció melyik csatornája és megfogalmazása valószínűsíthetően sikeres eredményt ér el.
„A mai tagok és vásárlók azt várják, hogy egyénekként értsék meg őket, konkrét életcéljaikat, ambícióikat és törekvéseiket teljes mértékben figyelembe véve” – magyarázta Rami Cassis , a Fintilect vezérigazgatója. „Megbízható és következetes végrehajtással, ésszerű árazással és nyílt kommunikációval a Fintilect ezeket a hiper-személyre szabott betekintést nyújtja a bankoknak, lakásszövetkezeteknek, hitelszövetkezeteknek és más szolgáltatóknak, lehetővé téve számukra, hogy növeljék piaci részesedésüket az ügyfelekkel való szorosabb kapcsolat révén. a mesterséges intelligencia és a digitális funkciók innovatív keveréke.”
Ez az ügyfelekkel való digitális empátia lehetővé teszi a pénzügyi szolgáltatók számára, hogy költséghatékony és rendkívül személyre szabott interakciókat hozzanak létre, javítva a lojalitást és növelve az általuk kínált termékek és szolgáltatások számát. Ez lehetővé teszi számukra, hogy alkalmazkodjanak, reagáljanak és boldoguljanak egy olyan korban, amelyet a digitálisan hozzáértő fogyasztók által elvárt egyre kifinomultabb digitális funkciók határoznak meg.
Az erők és a szakértelem egyesítése
A Fintilect három vállalatot egyesít: ieDigital , Connect FSS és ABAKA . A három cég által kínált összes meglévő szolgáltatás és platform a Fintilect ügyfélkínálatának központi részét képezi.
Az ieDigital korábban az Egyesült Királyság digitális banki elkötelezettségi platformja és digitális átalakítási szolgáltatója volt, míg a Connect FSS egy jelentős vállalati digitális banki hitelszövetkezeti szolgáltató szervezet, amely kizárólag az Egyesült Államok hitelszövetségeit szolgálta ki. Az ABAKA mesterséges intelligencia által vezérelt ajánlómotorja továbbra is elérhető marad önállóan, vagy a Fintilect egyéb szolgáltatásaival és platformjaival együtt.
Rami Cassis vállalja a felelősséget a Fintilect folyamatos stratégiai növekedésének és fejlődésének irányításáért. Grant Parry , a Connect FSS alapítója a Fintilect stratégiai igazgatója lesz, míg Fahd Rachidy , az ABAKA alapítója az AI globális értékesítési igazgatója lesz. A Fintilect kifejtette, hogy várakozásai szerint ezek a vezető kinevezések biztosítják majd, hogy az egyes vállalatok szakértelme az új Fintilect-identitáson belül maradjon.