Az MVM Next egyetemes szolgáltatásában minden ügy közös online felületen lesz intézhető

November elejétől a cég korábbi, csak áram- és csak gázügyintézésre alkalmas online felületei és applikációi már nem lesznek elérhetők, az MVM Next minden, egyetemes szolgáltatásban ellátott lakossági és nem lakossági ügyfele csak ugyanazon az online ügyfélszolgálati oldalon és az MVM Next elnevezésű applikációban tudja intézni energiaügyeit november 4-étől.

Itt lehet megtekinteni az áram- és földgázszámlákat, diktálni a mérőállásokat.
Az MVM Next arra kéri az egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfeleit, hogy ha még nem tették meg, töltsék le az MVM Next néven megtalálható mobilalkalmazást, illetve regisztráljanak ide kattintva az online ügyfélszolgálatra.

A közleményben felhívják a figyelmet arra, hogy az online ügyfélszolgálat használata számos előnnyel jár, az ügyfelek hatékonyabban követhetik nyomon gáz- és villanyszámláikat, mivel mindent megtalálnak egy helyen, automatikusan értesülnek új számláikról. Látható lesz a korábbi számlatörténet, az új számla pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethető. Továbbá egy helyen lehet kezelni több ingatlan energiaügyeit.