Lemásolja az Instagram és a Messenger üzenetküldős csatornáit a TikTok

A TikTok csütörtökön bejelentette, hogy elindítja a „hirdetőtáblát”, egy új funkciót, amely lehetővé teszi a márkák és alkotók számára, hogy nyilvános, egy-a-többhöz üzeneteket osszanak meg követőikkel. A hirdetőtábla lényegében a TikTok saját verziója az Instagram 2023-ban indult műsorszóró csatornái funkciójának.

Csakúgy, mint az Instagram közvetítési csatornáinál, csak a fórum létrehozója posztolhat üzeneteket, a követők pedig csak emoji reakciókat hagyhatnak. A hirdetőtáblák támogatják a szöveges, képes és videós bejegyzéseket.

A funkció legalább 18 éves és 50 000 követővel rendelkező alkotók számára lesz elérhető.

A funkció mögött az a gondolat áll, hogy megkönnyítse az alkotók és a vállalatok számára a közösségépítést azáltal, hogy híreket és frissítéseket osztanak meg követőikkel, valamint exkluzív tartalmakat tesznek közzé. Például a frissítések közzététele helyett a TikTokon egy sztoriban vagy szokásos bejegyzésben, az alkotók megoszthatják azokat a hirdetőtáblájukon. A funkció lehetővé teszi a fiókok számára, hogy közvetlenül a követőiknek elküldve népszerűsítsék tartalmukat.

Tovább a cikkre: techcrunch.com (Aisha Nalik)