A Bluesky újabb rekordot ért el

A közösségimédia-oldal nemrég fontos mérföldkövet ért el a felhasználói terén, ezzel együtt pedig több új fejlesztést is bejelentett. Ilyen például a dislike funkció.
A Bluesky felhasználóinak száma elérte a 40 milliót. Egy korábbi, júliusi felméréskor még 37,5 millió regisztrált profilról számoltak be.

A Twitter eladása óta két platform verseng a felhasználókért, a Threads és a Bluesky. Úgy tűnik, a fejlesztések megtették hatásukat, ugyanis folyamatosan növekszik a két oldal felhasználóinak száma. Ezzel szemben az Elon Musk által felvásárolt Twitter, amely már X néven fut, visszaesést mutat – még a reklámbevételek terén is.

Az új rekord tökéletes alkalom volt arra is, hogy a fejlesztők bejelentsék, milyen új funkciókon dolgoznak jelenleg. Kiderült, hogy a jövőben új rendszer érkezik, amely figyeli a felhasználók internetes kapcsolatrendszerét és a szorosan kapcsolódó profilok tartalmait, illetve a kommenteket feljebb sorolja – hasonlóan a LinkedIn funkciójához.

A cél, hogy valódi közösségeket tudjanak formálni a platformon.

Tovább a cikkre: mediafuture.hu (Gábor Bálint)