Az Instagram a Reels-t hozza a képernyőre, kezdve az Amazon Fire TV-vel

Az Instagram kedden bejelentette, hogy a közösségi hálózat a mobilon túlra is kiterjeszti a Reels megtekintését. A vállalat az Amazon Fire TV-vel kezdve teszteli az IG-t a tévében, egy új élményt, amely lehetővé teszi a Reels nézését tévében.

Azzal, hogy a Reels-t a tévékre is eljuttatja, az Instagram jobban versenyezhet a YouTube-bal, amely nagyrészt uralja a tévés piacot . Az Instagram valószínűleg azt szeretné, hogy a nézők a kanapén ülve váltsanak át a tévés alkalmazására, miközben tartalmakat néznek, hasonlóan ahhoz, ahogy a tévécsatornák között lapozgatnak. Például, ha éppen nézel valamit a Netflixen, úgy döntesz, hogy nincs elég figyelmed egy filmhez vagy epizódhoz, és inkább a Reels-t választod.

Az IG for TV minden felhasználó számára személyre szabott, mivel az Instagram alkalmazásban kedvelt tartalmak és alkotók alapján jeleníti meg a videóösszeállításokat. A videóösszeállítások témák, például vígjáték, zene és életmód alapján csatornákba és kategóriákba rendeződnek, így könnyebben felfedezheted a különböző típusú videókat.

A tekercsek automatikusan lejátszódnak, így nem kell folyamatosan görgetned, hogy lásd, mi következik. Továbbra is lehetőséged van a következő tekercsre ugrani. Kedvelheted, megnézheted a hozzászólásokat és újra megoszthatod a tekercseket.

A felhasználóknak lehetőségük van az IG for TV-t párosítani Instagram alkalmazásukkal, és akár öt fiókot is hozzáadni egy otthonban. Vagy dönthetnek úgy, hogy létrehoznak egy új fiókot csak a tévénézéshez.

Érdemes megjegyezni, hogy az IG for TV-t nem szabad összekeverni az IGTV-vel, amely az Instagram alkalmazása volt hosszú formátumú tartalmak megtekintésére, mielőtt 2022-ben leállították .

A tévés alkalmazás indulása nem meglepő, mivel Adam Mosseri, az Instagram vezetője októberben azt nyilatkozta, hogy a vállalat egy dedikált tévés alkalmazást tervez.

„A tévét vizsgáljuk” – mondta Mosseri a Bloomberg Screentime rendezvényén . „A tévé egyre fontosabb felületté válik, nagyon fontos volt a YouTube számára […] nagyon fontos volt a TikTok számára. Ezért szeretnénk kitalálni, hogyan biztosíthatjuk, hogy minden releváns eszközön meggyőző módon jelenjünk meg.”

Tovább a cikkre: techcrunch.com