A Meta /Facebook friss adatai alapján egyébként az elmúlt három hónapban a Fidesz majdnem 260 millió forintot költött el a Facebookon, összesen 431 hirdetést adtak fel a párt nevében. Ám ehhez azért érdemes hozzávenni az Orbán Viktorhoz köthető 440 darab hirdetést is majdnem 90 millió forintért.
Csak összehasonlításképpen: a Magyarországnál majdnem négyszer nagyobb Lengyelországban a vezető kormánypárt átszámítva 43 millió forintot, Donald Tusk miniszterelnök pedig alig 3 és fél millió tapsolt el ugyanennyi idő alatt.
Ám az köztudomású, hogy az itthoni számok nem lennének teljesek a Civil Összefogás Fórum 100 milliója, vagy a Megafonhoz köthető influenszerek közel 600 milliója nélkül, amelyek a legpénzesebb hirdetők közé tartoznak, és elég egyértelműen a kormánypárt kampányát erősítik.
Ha mindebbe a különféle médiumok nevében feladott hirdetéseket is beleszámoljuk, bőven másfél milliárd forint felett van az az összeg, amit az elmúlt három hónapban a Fidesz érdekében, csak a Facebookon elköltöttek.